14.5.09

Hari ke-13

Semalam dapat setelkan new button dan delete button. sekarang dapat masukkan nilai tanpa ada error. seronok kalau dapat buat projek yang hasilnya dapat dinikmati sendiri. Hari ni nak setelkan edit button, pasni boleh fokus validation untuk calculation hari yang sebenar.

Gempar! Hari ni tak ada air! Hampir tak mandi tadi. Alhamdulillah Helmi ada simpan air. dapatlah guna sedikit. Sebenarnya dari semalam air dah tak ada. Lega sikit, sebab semalam ada pasar malam kat rumah helmi tu, jadi dapat beli makanan, tak payah masak.

2 comments:

  1. betul ke mandi ni :P
    hehe..gurau je

    masak?wah...abes praktikal ni, mesti semua dak da pandai masak...bagusnye...leh bukak restoran pasni..he

    ReplyDelete
  2. bukan stakat masak, cakap jawa pun leh, tapi bukan ana la...

    ReplyDelete

Yang Setia Padaku

Masih Setia Bersamaku