26.6.09

Hari ke-43 & 44

Rabu lalu, pagi itu selsema (lagi!). Hingus sentiasa kuning. "H1N1 kah aku ini?" kata dalam hati (Note: saya cuma kata aku bila bermonolog dan bila berdoa). Habis 2 kotak buat lap hingus. Pastu sakit tekak, jadi suara macam nak tak nak je keluar. Perit bila nak bersuara, jadi saya cuma mendiamkan diri sepanjang bekerja.

Malam tu pergi klinik. (lihat post "Akhirnya...")

Semalam tak pergi kerja, rugi, tapi ada hikmahnya. Hikmahnya? Saya dapat tidur secukupnya tanpa perlu ada jam untuk membangunkan saya. Tapi taklah sampai terlepas solat. Allah menggerakkan saya in time untuk solat, so tak rugi. Lepas makan ubat, kepala mesti jatuh ke bantal, yela, kan dalam ubat ada anesthetic (pain killer), tu tak ada ubat batuk tu.

Hari ni prof a.k.a (2 makna sekarang, 'also known as' dengan 'ahmad kamal ariffin') supervisor saya mahu jumpa. Rasanya nak tunjuk report kat dia. Since ada lagi 2 minggu, tak nak terkejar-kejar habiskan report.

P.S: alamak, air asam jawa ni tak pekat, pastu bercampur dengan air isotonik.. lupa nak bilas botol sebelum taruh baru airnya... Huu....

No comments:

Post a Comment

Yang Setia Padaku

Masih Setia Bersamaku